![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#28 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
Håller på att bygga i Domnarvet just nu (Dalabanan), men här blir jag väldigt fundersam när det kommer till höjddatan jag använder mig utav. Sak man göra en nerförsbacke, eller ska man ändra marken så det når rälsen och göra stålverksområdet platt? Blir mycket att göra om isf.
Jag ahr inte löst mitt problem när det kommer till ASTGTM. Har någon ASTGTM-data som fungerar på sin simulator. Jag skulle vilja ha hela foldern packad och skickad till mig. Den hjälpen vore guld värd! ![]()
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |