![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2014
|
![]()
Hej!
Jag kan själv ingenting om att bygga 3D-modeller, så min fråga är om någon vill hjälpa mig att bygga Västtrafiks Y31/Y32-modell? Jag försöker så gott jag kan göra Kinnekullebanan i Trainz men saknar Y31/Y32-tågen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
En liten grej först så borde du skrivit den här tråden i 3d design inte i downloads.
Men nu åter till ämnet så vore det inte fel med Y31/Y32, den går ju dessutom på fler ställen än kinnekulle, i småland bla. Du kan ju kolla med lan om han är intresserad av att hjälpa dig komma igång ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
... men jag kan bidra med en ommålning av Ekans ommålning av den fiktiva Itinon. Möjligen kommer nån tysk ut med en riktig Itino (DB BR613). Ni får hålla utkik:
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
... så att hytten hamnar rätt och är något mer Y31-liknande. Allt elände beror på felvända a.cabfront så när man kör i CAB-mode så fungerar reversern tvärtom (rött framåt, grönt bakåt). Ingen av alla utsatta switchar fungerar men det går att köra i CAB-mode:
(Jag har "kidnappat" denna tråd, och den posten och framåt för vidare diskussion av Y31-Itino): http://www.e-buzz.se/forum/showpost....55&postcount=4
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() Senast redigerad av lan den 2014-07-04 klockan 14:24. Anledning: Diskussionstråd |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
persontåg |
|
|