![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#121 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2012
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Medlem
|
![]()
En liten youtubevideo bjuder jag på, såhär en lördag.
I videon klargör jag Y2KR 1384 och jag försöker inkludera i princip alla nya funktioner som tillkommit sedan sist. Dessutom finns det, i videon, helt nya funktioner och detaljer som jag ännu inte avslöjat här i tråden. God fortsättning på helgen allesammans. Videolänk till youtubeklippet! ![]() Senast redigerad av granders den 2015-03-14 klockan 16:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Hej
Här finns några fina granar, några t.o.m. animerade som vajar i vinden så fint. ![]() http://railworks.ofpmafia.eu/index.p...i/111-smrky-3d |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2013
|
![]()
Så grymt häftiga detaljer överallt!!! Gillar särskilt manualen...
![]()
![]() |
#125 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2014
|
![]()
hej. gør sådån at du kan fjerne styrerummet når man har kobblet 2 toge sammen, det kunne være mega sejt vis man kunne gøre det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2005
|
![]()
Fantastiskt fint jobbat
![]()
![]() |
#127 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Medlem
|
![]()
Ikväll ska jag anpassa Y2 1380 till samma standard som Y2 1384. Som bekant har Y2 1384 fått ställa upp som försökskanin till många av de funktioner som jag idag valt att ha med. Efter det handlar det mest (väldigt diffust) om att duplicera allt och skapa de fyra andra individerna.
Den senaste funktionen som skapades var en ryggsäck med sex viktiga papper från handhavandeboken, som man kan plocka fram och lägga på bordet. Bra att ha om man vill känna sig som en förare på riktigt. Där inkluderas bl.a klargöring, byte av hytt, avställning m.m. Det har varit ett uppehåll i skapandet p.g.a min nya tjänst som tar upp i princip all tid jag äger och har. Jag hoppas ni fortfarande är lika sugna som alltid! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2013
|
![]()
Det är vi!
![]()
![]() |
#130 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Grymt tåg du skapar, gillar alla finesser och detaljer. Ser självklart fram emot dem superfina rutten också!
![]() |
#131 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Jösses vad snyggt!! Är de relativt nära en release för allmänheten också?
![]()
![]() |
#133 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
Måste motorvagnarna verkligen ha individuella karaktärer? Räcker det inte med Auto Numbering System? Sådant används ju till att generera destinationer och passar ju bra att generera tågens namn. Tänkte att varje individ kan ta plats på hårddisken sedan...
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Individerna delar filer med varandra, förutom texturer på det som skiljer sig, där har de sina egna. Allt är anpassat för att ta så lite plats som möjligt, med så mycket realism som det bara går. D.v.s varje individ tar väl högst 10 mb på hårddisken för sina texturer. Senast redigerad av granders den 2015-04-07 klockan 21:44. |
|
![]() |
![]() |