![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Hej alla å en fortsatt Glad Påsk
Jag undrar bara ni som är duktiga på detta skulle ni inte kunna luska ut hur man kan föra över rutterna Trollhättan o Bergensbanan samt VSBR Till Trainz skulle jag vara väldans tacksam. Eller att nån gör dom till trainz. M.V.H H-E Hedström |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Vilket spel finns de i nu? För tror inte det är möjligt att föra över banor från något annat spel till trainz serien är nog fråga om ny bygge isåfall...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]()
De är väl gjorda i MSTS och Railworks så det är omöjligt. Det enda är att börja från början.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Helt rätt som Spyfrog skriver - närmast till hands är annars min Trainz-bana DJ-DVVJ, som är på gång för Forum inom kort. Jag tror att "Trollhättan" kan vara en del av DJ (Dalslands Järnväg) - d v s sträckan Erikstad - Kornsjö. Totte kanske vet mer.
Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
Jag planerade bygget mot Karlstad. Mot Kornsjö har jag inte bestämt än, för att det byggs inga fler tåg alls för Norge. Bara EL18 T43-44 i norska färger och My-loken finns numera och så finns norska vagnar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Glöm inte att UB fans i Norge med bara att måla om ett Uf till det
![]() http://www.tugboatlars.se/El10.htm För NSB hette det El10 sen har vi ju norska motsvarigheten till Dm som lan släppte ihop med Dm |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2014
|
![]()
Hej! Vart hittar jag norska vagnar? Finns passagerarvagnar?
|
![]() |
![]() |