![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg
![]() |
Visningsalternativ
![]() |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2016
|
![]()
Hej allihopa,
Jag har precis flyttat till Stockholm och skulle vilja hitta några människor här som har samma intresse i Trainspotting eller spela TS16. Om det finns människor här i Stockholm och villiga att göra något tillsammans säg det. ![]() Vi ses, Christian |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Svenska Spårvägssällskapets juniorer brukar ha simulatorträffar varje månad (nästa gång 20e februari), det är inte många som spelar Train Simulator (tyvärr, det är mest tunnelbanesimulatorer, busssimulatorer och spårvagnar som gäller på dessa träffar), men där finns åtminstone likasinnade
![]() ![]() ![]() SSS's juniorkalender: https://www.sparvagssallskapet.se/ev...ries/juniorer/
//Joakim Wahlberg Senast redigerad av Jockes den 2016-01-24 klockan 17:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Tack för länken.
![]() ![]() Är du medlem? Jag har sett dina gallerier på din webbplats, ser bra ut. När du bör vara på väg i Stockholm slå mig en signal. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Jorå, jag är medlem, även aktiv i föreningens museispårväg ute i Malmköping. Däremot är jag ytterst sällan i Stockholm nu för tiden tyvärr...
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Vad synd! Låt oss se vad de säger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Hi Joakim,
Tack för the information på Malmköping. Jag var i Malmköping i helgen och helpade med spårvägenreparation. Det var en träfflig helg. Tack så mycket Christian |
![]() |
![]() |