![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]()
Efter lång tids frånvaro från forumet är även jag tillbaka. Jag äger sedan slutet av april en Volvo S40 1.6D årsmodell 2008. Kanske inte det absolut roligaste att köra, men den är bränslesnål (runt 0.5l/mil blandad körning) och bekväm
![]() Har ingen bra bild på den ännu, men det kanske dyker upp framöver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Mitt åk
![]() Hybrid som går på såväl fordonsgas (Metangas, tankar i regel lokalproducerad biogas) och är således också klassad som miljöbil. Haft bilen i tre år och trivs verkligen riktigt bra med den. Lite extra meck med gassystemet, men min lokala Volvoverkstad tar riktigt bra hand om bilen och gör gladeligen jobb på gassystemet när så behövs ![]()