![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1981 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Hej på er alla!
![]() Arbetet ruller på i vanlig ordning Har nu börjat placera ut baliser och skyltar, det gör, tycker jag själv en enorm skillnad ute på linjen. Ikväll bjuder jag på en liten teaser från Stockholms Central. Kom ihåg det är wip ![]() Ha det bäst! |
![]() |
![]() |
![]() |
#1982 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Snyggt jobbat.
Väntar på ett första släpp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1983 |
Medlem
|
![]()
Åh så fint det blivit wow man känner ju igen Stockholm Central det är så detaljerat och fantastiskt otroligt verklighetstroget, Det finns ju knappt nån skillnad mot verkligheten, Det är underbart, Ljuvligt, Härligt att se ert enorma engagemang alltså och hårda arbete jag vill utbringa ett fyrfaldigt leve för denna fantastiska skapelse som nog snart kommer släppas förhoppningsvis så att alla får njuta av den och köra på era spår: Hurra hurra hurra hurra!!!
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1984 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
WIP - Work In Progress dvs under arbete
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1985 |
Medlem
|
![]()
Ok på så sätt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1986 |
Medlem
|
![]()
Tack alla ni för era kommentarer
![]() Jag har en bra mentor som kan lära ifrån sig, där som är allt detta möjligt. Bönan, Wase och jag är också glada för våran rutt |
![]() |
![]() |
![]() |
#1987 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Hej.
Hmm.... En sak är klar. Rutten är en blivande klassiker. Bilderna säger mer än tusen ord och dess skönhetsintryck... äh ni fattar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1988 |
Medlem
|
![]()
Hej på er alla!
![]() Vi fortsätter arbetet i Stockholm, fler test, fler plattformar, ivkäll norra delen av spår 11-18, wip som vanligt, men, vi har lyckats fånga djupet på denna bilden, vilket är ovanligt i OR tycker jag. Plattformarna är utan clutter i dagsläget, det återstår mycket arbete med texturer och objekt, men det är ett smakprov på vad som kommer. Hoppas ni mår bra allihopa ![]() (Bilden är med flit i full storlek) |
![]() |
![]() |
![]() |
#1989 |
Medlem
|
![]()
Wow fantastiskt!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1990 | |
Tidigare mrdaddydj
|
![]() Citat:
![]() Första inlägg är från 2010-08-28 ![]() Definitivt en blivande klassiker ![]()
![]() |
![]() |
#1991 |
Medlem
|
![]()
Tänk vad tiden går...
![]() Senast redigerad av Jonmpa den 2017-03-05 klockan 10:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1992 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Fina Bilder!
Jobba sakta framåt och länktar när rutten blir släppt! Med vänlig hälsning Anders |
![]() |
![]() |
![]() |
#1993 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Trodde först det var ett foto...
![]()
![]() |
#1994 |
Medlem
|
![]()
Ja det ser ut som foton för det är helt klart fototexturer i tågsimulatorerna idag för att öka på verklighetstrogenheten tveklöst
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1995 |
Medlem
|
![]()
Hej på er alla!
![]() Här är lite nytt från verkstan Ikväll bjuder jag på bilder från nya Årstaberg Station som börjar ta form Ska strax sätta igång med nästa station, förhoppningsvis blir det fler bilder senare ikväll. Ha det bäst! ![]() |
![]() |
![]() |