![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]()
Hej Jörn, tackar för dom väldigt värmande kommentarerna. Jag vet inte hur man gör en autoinstallation men jag lovar att jag ska hjälpa dig till 100% och få den att fungera. Jag mailar dig imorrn eller i övermorrn. På tal om när den kommer upp. Alla dessa tre modeller kommer jag att skicka till Fredrik så fort jag kan, har fått lite hjälp av Micke så jag ska få dom från honom.
OT: Tack så hemst mycket Micke för du hjälper mig med att döpa om o.dyl. Mvh:Trigger ![]() http://medlem.spray.se/farjestad5 |
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Sökes: BETATestare av ny aktivitet till NDK 4.03! | Dson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-09-30 17:40 |
Våran resa till Nässjö C! | Pson | Off-topic | 6 | 2003-01-01 14:49 |
Idag var det en sorglig dag i Ängelholm | Chessie System | Off-topic | 3 | 2002-12-22 00:34 |
ladda ner lok till demon | DV12 | Trainz - Allmänt om Trainz | 7 | 2002-06-03 15:03 |
Auran Paint Shed till msts | Fredrik | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2002-05-30 22:26 |