![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Vill någon att jag ska scanna något, säg till här i forumet[8)]
|
![]() |
![]() |
#17 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Det där låter guld värt. JSON.
Synd att man inte själv klarar av att göra nått i 3D. Bengan. |
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem
|
![]()
Japp...Skulle kanske lära mig det
|
![]() |
![]() |
#19 |
STW-member
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Junior Member
|
![]()
Hur ser en x9 ut??? vet hur en x1 och 10-14 ser ut men inte en x9 skulle du kunna scanna in den bilden?
|
![]() |
![]() |
#21 |
Admin & STW-member
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Medlem
|
![]()
Skule du kuna skicka ritningar på alla **p vangnar till mig altså smalspårs motorvagnar el/disel rälsbusar samt Tp inga ånglok.
|
![]() |
![]() |
#23 |
Admin & STW-member
|
![]()
Json
Om du får alltför många förfrågningar så kan jag ordna en egen sida till dina ritningar här på e-buzz så slipper du göra om jobbet och skicka till flera personer om flera vill ha samma ritning. /Fredrik Forumvärd |
![]() |
![]() |
#24 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
OT:
Har ni inte fått mina saker som jag skickat till er då det dröjt länge utan svar? --------------- Hälsningar: VD, Olaf Lindström VGC-IC Koncernen |
![]() |
![]() |
#25 |
Admin & STW-member
|
![]()
Olli:
Om du skriver till mig så har jag inte fått något. Försök att inte skriva "direkt meddelanden" (så att det blir som en chatt) på forumet utan använd mail i så fall. Det är bara att klicka på det lilla kurvertet som finns i varje inlägg så kan man skicka ett mail till personen i fråga. I denna tråden är det ju tämligen onödigt att fråga mig om jag fått dina saker... Om jag missuppfattade ditt inlägg ber jag om ursäkt men tänk lite på det jag skrev. /Fredrik Forumvärd |
![]() |
![]() |
#26 |
Medlem
|
![]()
Oj vilken guldgruva!!!!
JSON, får jag oxå vara med på ett hörn? /Björn |
![]() |
![]() |
#27 |
Hedersmedlem
|
![]()
JSON: Följ Fredrik´s råd om en eget forum här på e-buzz, då jag gissar på att vi (bl.a. jag!) väldigt gärna vill ha dina ritningar. Angående vilken, så vill jag ha så många som möjligt. Ska ge mig på 3D-bygge, jag med "snart"! Kan du scanna alla och maila dom till e-buzz? Har du lust att göra det?
![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
#28 |
Admin & STW-member
|
![]()
Alla låter som en maffig uppgift men de som önskas efterhand kan ju läggas upp.
Jag kan lätt ordna en sida där bara de som önskat ritningar har tillgång till eller om alla (även de som inte är medlemmar på forumet) kan komma åt och läsa. Det får du välja själv. /Fredrik Forumvärd |
![]() |
![]() |
#29 |
Hedersmedlem
|
![]()
Fredrik:
Jag menade faktiskt inte att JSON skulle skicka alla på en gång, fast det lät kanske så!? Lessen för det! "Jag kan lätt ordna en sida där bara de som önskat ritningar har tillgång till eller om alla (även de som inte är medlemmar på forumet) kan komma åt och läsa. Det får du välja själv." Har du speciellt skäl till att föreslå detta? Jag tycker inte om när man gör skillnad på folk. Alla borde kunna få ta del av dessa ritningar! Om JSON vill det, förståss!? ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
#30 |
Admin & STW-member
|
![]()
Skälet är att Json kanske inte vill att hela världen ska ha åtkomst till hans morfars samling.
Bengan bilder kommer man bara åt om man är medlem på forumet för att ta ett exempel dels för att spara bandbredd och minska belastningen. Helt privata rum går också att ordna om så önskas. /Fredrik Forumvärd |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Finnes: Ritningar Z4p | rotten | 3D-design - Trainz | 8 | 2004-07-14 23:19 |
Tufftuff, länk ritningar ånglok. | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 10 | 2003-05-29 00:16 |
Ritningar till Y7:or | LokKalle | 3D-design - Trainz | 13 | 2003-05-21 23:07 |
Söker X7/Xoa7 ritningar! | lasse1067 | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 2 | 2003-01-18 01:11 |
Ritningar sökes | DV12 | Off-topic | 0 | 2002-07-01 12:53 |