![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jag har nu köpt en månadsmedlemskap i gamespot och tittat på den första filmen om MSTS-2
Otroligt coolt! Folk GÅR(!) omkring på perrongerna och GÅR(!) ombord på tåget. Jag kunde räkna till 55 personer som står på perrongen... Fattar inte hur de löser det med polygonantalet... Något som jag däremot inte gillade i filmerna så var det ljudet. Samma rent ut sagt usla "klick"-ljud när tåget rullar över en rälsskarv och inte hördes det något skrikljud när tåget bromsade in... Men som sagt. Det är antagligen inte slutversionen som visades på filmen. /Fredrik - smakar det så kostar det ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Några blandade bilder från Nässjö | vfp420b | Tågbilder | 2 | 2005-01-29 20:52 |
Bilder från Märsta samt Arlanda | Dson | Off-topic | 8 | 2004-04-20 15:54 |
Bilder från BF1942 sökes! | Nicke_123 | Off-topic | 13 | 2003-10-01 00:51 |
Önskemål! Skärmdumpar från MSTS och TRAINZ | nextuz | Off-topic | 8 | 2003-09-10 20:55 |
Hur gör man bilder från MSTS? | kaka | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 10 | 2003-05-19 11:28 |