![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#23 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Nu får du väl för f.. ge dig, Pson. Du gnäller över att allt inte är som i din lilla drömvärld. Tack gud, att den världen inte är verklighet. Tänk vad allt skulle vara tråkigt då, samma tåg samma stationer, samma, samma, samma o.s.v.
Pson skriver "Jag tycker att Sverige ligger många år efter vissa länder, exempelvis Frankrike. Egentligen, vad har ett lok med rötter från 1970-talet att göra på våra spår när vi lever i 2000-talet." Svar: Tacka gud för att du inte föddes i Ryssland! Pson skriver "Kolla på TGV-tågen, nybyggda och fina sträckor. Topptmodernt. Snygga tåg, upp till 320 Km/h." Svar: Flytta till Frankrike (om du tycker så bra om deras tåg!). Pson skriver "Det är knappt så att X 2000 och satsningen på "snabbtåg" räddar oss kvar. Men i och med Linx så har vi ett fräscht och snyggt tåg." Svar: Fräscht och snyggt ja, men charmigt NEJ! Pson skriver "Regina och Fuledino (Itino) hjälper ju också till, förståss." Svar: Kantiga kolosser, som knappt fungerar.... Pson skriver "Men en sak som är ännu mera "tragiskt" är ju dessa äckligt nerslitna rälsbussbanor. Återigen, det borde vara betongslipers, elektrifierat och stora fina stationer. Vissa "stationer" är ju knappt större än tre lastpallar tillsammans." Svar: Det finns ju anledning till varför vissa stationer är större och andra mindre och varför X2000 inte går överallt, använd huvudet! Pson skriver "Sverige behöver en ny snabbjärnväg för hastigheter upp mot 300 Km/h exemeplvis Ostlänken. Nya fräscha tåg, eventuellt en uppgradering utav X 2000 för högre hastigheter." Svar: Betalar du för det? Jag tänker inte göra det och biljettpriserna är tillräkligt höga som det är. Pson, jag vet att du har en annorlunda uppfattning om tåg än de flesta andra. Och det får du ha! Men behåll den för dig själv och sluta att spy galla på forumet, när någon skriver om något annat än X2000. Admin: Om ni tycker det jag skrivit är dumt, tar ni bara bort inlägget. Lessen för att behöva skriva det, men jag har tröttnat på allt Pson vräker ur sig, bara för att allt inte är anpassat efter honom! ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Bilder på min rutt LBJ (obs, många bilder!) | Deskgrunt | Landskapsdesign - Trainz | 53 | 2005-07-13 14:31 |
Örebro S och Örebro C [Varför?] | themepark | Tågbilder | 2 | 2005-01-04 16:40 |
TKAB EL16 Lok 24 | Kårepetter | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 0 | 2003-11-01 23:38 |
TKAB El16 | Avslutat konto | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 2 | 2003-09-23 16:52 |
4 Bilder på Sb 1306 på Örebro C igår! | Dson | Off-topic | 0 | 2003-06-01 13:08 |