Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Microsoft Trainsimulator / Open Rails > MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails

Stängt ämne
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2003-06-23, 13:18   #1
pgn808
Member
 
Reg.datum: Nov 2001
Ort: Stockholm, , Sweden.
Inlägg: 37
Standard Tillbaka ifrån idet!

Hej alla glada trainsimmare!

Jag har varit utan internet sen i januari, vilket känns lite som om man varit på en annan planet ett tag. Jag skulle bli glad ifall ni skulle kunna uppdatera mig med lite news, så jag inte har missat något. Det känns faktiskt som MSTS communityn har stått lite still (No offense- jag har aldrig bidragit med något mer än jobbiga frågor). Det skulle vara här i Sverige som faktiskt verkar fortsätta utveckla, det snart "gamla" MSTS 1!

Här kommer mina frågor:

Finns det någon ny rutt, som är värd att ladda ner? Jag har provat mycket skit på utländska sidor, men inte de danska och holländska. Kör oftast Daniel Mwareks - Unterland, då jag gillar Schweiziska persontågslinjer med ganska nära mellan de små mysiga stationerna.

VHJ ser superspännande ut! När är den klar? Var hittar jag den?

Har suttit och skummat igenom sida efter sida om MSTS 2 och hittar inget om uppdateringar på Route Editorn. Jag tänker inte köpa det spelet om inte dödliga som jag kan skapa något utom räls i den.

Jag tycker de där tyska add-onsen som kostar pengar ser superspännande ut. Är det någon som har kört Pro-Trains 3 tex och rekommenderar den? Har sett att Åhlens tar in ne del av dessa titlar (då får man dem på en gång

Heidi Express, den Schweiziska add-onen, någon som provat?

Jag vill passa på att önska alla en glad sommar!


MVH Patrik
pgn808 besöker inte forumet just nu  
Gammal 2003-06-23, 14:51   #2
Dson
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2002
Ort: Morgongåva, Uppland, Sweden
Inlägg: 2 767
Skicka ett meddelande via MSN till Dson
Standard

VHJ har inte släppts än... Tyvärr
Sen så har vi mycket nya lok och vagnar släppta, både till MSTS och Trainz!
T.ex En Rc2:a med den främre strömavtagaren (till MSTS) Y7 Hytt (MSTS), Y7 till Trainz..
Sen så har det hänt mycket på den danska sidan också, t.ex NDK v4.0 har släppts..

MVH Dson i Sandviken.

Dson besöker inte forumet just nu  
Stängt ämne


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Bilder ifrån Muppresan Pson Off-topic 13 2004-01-07 21:17
Välkommen tillbaka, Hawk! Pson Off-topic 0 2002-10-17 21:14
Jag är tillbaka igen! bobjörk Off-topic 6 2002-09-19 16:16
Tillbaka igen. Trigger Off-topic 4 2002-08-03 11:13
Trigger är tillbaka. Trigger Off-topic 1 2002-07-11 15:44



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:56.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009