![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej alla!!
Jag undrar om det finns någon vänlig själ som skulle kunna ge en beskrivning på hur man lägger in mötande trafik i aktiviteter. Göra en enkel aktivitet med ett tåg som kör på rutten med tidtabell klarar jag av, men jag vill ochså ha mötande trafik. Alltså trafik som kommer från motsatt håll. Det kanske kan vara något för akuten att lägga upp tillsammans med det som redan finns om denna editor. Kanske det finns andra som har samma fråga som jag. (Vet att det finns!!!!) MVH Kenneth |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Ptja, denna guide hjälptwe mig och många andra hur man gör en aktivitet. Enkel, smart och förbaskat bra! http://msts.e-buzz.net/forum/topic.asp?TOPIC_ID=3258
____________________ ![]() / Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
jag har inte Activity Editor? | epo_norberg | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2004-08-14 13:34 |
Hjälp consist editorn funkar ej längre!!! =( | Olaf Lindström | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2003-03-06 16:59 |
Activity Changer?(startproblem!) | Olaf Lindström | Virtuella Tågbolag | 2 | 2003-02-27 20:47 |
Höja/sänka objekt i editorn? | Mikael | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2001-12-23 22:12 |
Angående editorn | Jonte | Trainz - Allmänt om Trainz | 7 | 2001-11-05 19:54 |