![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]()
Jag köpte MSTS mest för editorns skull men jag kände mig blåst på 450 kronor när jag testade den..nåja frågan lyder, Hur bra är editorn i Trainz, visst jag har sett filmerna men på previews kan man få vilket spel som hellst att se bra ut ?
Fredrik du kör ju betan, är editorn lätt att använda ? Finns det många objekt ? |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
...och en följdfråga: hur är stabiliteten jfrt med MSTS Route Editor? En beta får ju lov att vara lite skakig, men det är ju ändå möjligt att den är stabilare än MSTS (som ju är klart beta-mässig).
/Jörn ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Du kan inte jämföra MSTS editor med Surveyor, så långt är det imellan dem. Det är busenkelt att bygga en bana här, men självklart tar det en liten stund innan man är riktigt duktig på att bygga, men jag tror inte du blir lika blåst här.
Jag har då inte fått en enda krasch med Trainz, utan jag har haft programmet igång och kunnat ALT+TAB till andra program utan att det hängt sig en enda gång. Objekten är begränsade i betan men det finns ändå så att man kan bygga en snygg bana. Jag utgår ifrån att det kommer finnas fler objekt i den slutgiltiga versionen. /Fredrik Forumvärd ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Jag tycker Editorn i Trainz väldigt mkt liknar typ sättet man bygger i typ Simcity 3000....
De é bra... Mvh: Jonas [ Kvarne ] |------ICQ:108601341-------| MSN:jonas.kvarneby@telia.com ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
tja..
Är Trainz överhuvudtaget värt att köpa? Med vänlig hälsning Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Admin & STW-member
|
![]()
Vad är det du känner osäkerhet eller där du tror att Trainz inte är värt att köpa?
Jag svarar gärna på dina frågor då du inte verkar tro på Trainz alls... Din fråga om det är värt att köpa, kan ingen annan än du själv svara på. För mig själv finns det bara ett svar och det är ett självklart JA. /Fredrik Forumvärd ![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Senior Member
|
![]()
Samma här. Ett självklart JA. Men bara för att Trainz kommer ut så behöver det inte betyda döden för MSTS.
Mvh Mikael R ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Nej de tror ja inte!
och för mig: ett mkt självklart jaa.....eftersom ja har ett mkt bättre grafikkort nu!! Mvh: Jonas [ Kvarne ] |------ICQ:108601341-------| MSN:jonas.kvarneby@telia.com ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Fråga angående S-filer | smajlet | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 6 | 2005-01-30 19:21 |
Angående TRS 2004's Innehåll | Kvarne | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2003-10-29 19:49 |
Frågor angående TSM | y3fan | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 26 | 2003-06-01 22:07 |
Hjälp consist editorn funkar ej längre!!! =( | Olaf Lindström | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2003-03-06 16:59 |
Grrr på akt editorn!!! | Zzarr | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 13 | 2002-06-05 21:54 |