![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#8 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
Ort: Stockholm
Inlägg: 732
|
![]()
Varför jag föredrar KlasM trådar och inte emges är att dom böjer sig inte i kurvor, lite smäckrare, finns i fler varianter bl.a tråd för ställen där hastigheten är hög, finns varianter med isolatorer och vikter, och nu har ungrarna kommit med en kompatibel tråd som har kälke.
Annars är emges idé med splines för 1-5 spår väldigt tidssparande jämfört med KlasM. Vi får väl se hur STW:s nya kontaktledningspaket kommer att se ut [ ![]() Behöver ni betatestare som gillar elektrifierat så vet ni var åtminstone en av dom finns ![]() Roger ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Hur används dynamiska spår? | Perre | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 1 | 2005-02-05 11:26 |
Stockholm C. Spår 2. | Bengan | Off-topic | 2 | 2003-02-12 16:40 |
Stockholm C. Spår 6. | Bengan | Off-topic | 0 | 2003-02-10 22:55 |
Stockholm C. Spår 3. | Bengan | Off-topic | 0 | 2003-02-10 21:46 |
Stockholm C. Spår 1. | Bengan | Off-topic | 2 | 2003-02-10 21:33 |