Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > Landskapsdesign - Trainz

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2003-09-06, 10:43   #8
Rojje
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Jan 2002
Ort: Stockholm
Inlägg: 732
Standard

Varför jag föredrar KlasM trådar och inte emges är att dom böjer sig inte i kurvor, lite smäckrare, finns i fler varianter bl.a tråd för ställen där hastigheten är hög, finns varianter med isolatorer och vikter, och nu har ungrarna kommit med en kompatibel tråd som har kälke.
Annars är emges idé med splines för 1-5 spår väldigt tidssparande jämfört med KlasM. Vi får väl se hur STW:s nya kontaktledningspaket kommer att se ut []

Behöver ni betatestare som gillar elektrifierat så vet ni var åtminstone en av dom finns


Roger

Rojje besöker inte forumet just nu   Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Hur används dynamiska spår? Perre Landskapsdesign - MSTS / Open Rails 1 2005-02-05 11:26
Stockholm C. Spår 2. Bengan Off-topic 2 2003-02-12 16:40
Stockholm C. Spår 6. Bengan Off-topic 0 2003-02-10 22:55
Stockholm C. Spår 3. Bengan Off-topic 0 2003-02-10 21:46
Stockholm C. Spår 1. Bengan Off-topic 2 2003-02-10 21:33



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:52.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009