![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#12 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Då ber jag om ursäkt!
Jag tyckte dom verkade lite för bra och jag trodde på det JenzA skrev om HEX-editor.... Verkar vara en mycket bra kamera du fått tag i! Orsaken till att jag vill att man talar om att man manipulerat bilden, är att jag rekommendera din förra kamera till kompisar och sa den gav bra bilder (visade dina bilder!). Om dom köpt den och knäppt, hade dom ju inte fått samma resultat. Det tycker jag är att luras! Sen kan man ha olika uppfattning om sånt. Om man t.ex. lägger till text i en bild, då syns det ju tydligt att man manipulerat bilden. Men om man lagt till skärpa m.m. märks ju inte det, om man nu inte själv fotat med den kameran. Alla har inte Photoshop heller! Det kanske är jag som är dum????? När man inte skriver nått om bilden, så tar jag för givet att den är direkt ifrån kameran. ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Bilder på min rutt LBJ (obs, många bilder!) | Deskgrunt | Landskapsdesign - Trainz | 53 | 2005-07-13 14:31 |
Tuffa bilder från dagen | Pson | Off-topic | 14 | 2003-11-11 19:00 |
Bilder från BF1942 sökes! | Nicke_123 | Off-topic | 13 | 2003-10-01 00:51 |
Nya bilder från Silja Europa :-) | Pson | Off-topic | 0 | 2003-08-09 00:51 |
Bilder på Linx X2000! | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2002-07-26 19:06 |