![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 |
STW-member
|
![]()
För att göra det väldigt klart och tydligt för dig Kvarne. Jag har ingen skyldighet mot dig överhuvudtaget. Jag behöver inte på något sätt stå till svars inför dig. Nu har jag fått nog av dig Kvarne. Om du vill driva en personlig vendetta mot mig så finns det mail. Kan du inte bara lägga av? Snälla med socker på toppen?
![]() Janne Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Virus eller annat hemskt???? (konstigt fel...) | Olaf Lindström | Off-topic | 8 | 2003-12-05 19:24 |
Den nya X2:an uppför sig konstigt som AL-trafik!=( | Olaf Lindström | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2003-06-27 21:41 |
Konstigt | powerwin87 | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2003-03-07 22:35 |
Konstigt tågsätt | GT | Off-topic | 12 | 2002-12-24 12:27 |
KONSTIGT:.... | Olaf Lindström | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2002-12-20 15:19 |