![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 |
Junior Member
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Hej i dag var jag och lämnade till backa spelet.
Det gick facktiskt bra! Nu visade det sej att samtliga av butickens spel saknade dena KOD!Inklsive dom på lagret. Jag skrev ut den här sidan vilket jag tror under lättade och lämnade till buticken.för att visa att det var fler som råkat utför sama sak. mvh Sebbe. God jul på er |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
A7 - B7 PROBLEM | Knubbsälen | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2003-09-22 11:56 |
Simulator Problem | gsmalbin | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2002-09-18 20:12 |
Sjukt skumt problem | Southpole | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2002-08-14 06:59 |
Problem med Trainz och gamla \Custom-mappen | agdor | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-07-16 22:20 |