Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Microsoft Trainsimulator / Open Rails > MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2004-01-05, 21:51   #5
niofem
Guest

Standard

Personligen anser jag att u inte behöver byta ut ditt GeForce 4 MX-kort för Train Simulators skull. Den rent grafiska skillnaden är inte så stor att det är värt att spendera 2000-3000 kronor, det tycker i varje fall inte jag. Men det är klart, har du andra grafikkortsberoende spel som du spelar så kan nog en investering i ett grafikkort vara ett bra råd...
Eftersom Pson tog sig friheten att vara tipsare får väl jag göra detsamma; nVidia GeForceFX 5700 Ultra är ett rätt bra kort...

/ Lukas Nilson

www.s-klass.cjb.net

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Å, Ä & Ö. Konstiga tecken ibland. Varför? Bengan Trainz - Allmänt om Trainz 4 2004-12-18 11:06
Varför kommer detta felmeddelande upp?? vfp420b Trainz - Allmänt om Trainz 2 2004-03-17 11:25
Varför funkar den inte vfp420b Trainz - Allmänt om Trainz 1 2004-02-29 21:26
Varför hackar det i MSTS!?(har en raildriver nu!) Olaf Lindström MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails 7 2003-12-12 20:36
Varför hackar det fast jag har köpt värstingdator? pgn808 MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails 15 2002-12-25 13:25

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:21.