![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Hej!
Jag har laddat ner SP2, och rätt version. Jag har den Nordiska versionen men inte SP1, så därför laddade jag ner 753 för den Nordiska versionen. Men när jag kört installationsprogrammet och det står 100 % på Overall så fortsätter datorn att jobba, men det står inte att den packar upp någon fil. Jag avslutar då installationen, efter en del krångel, och klickar på TRS2004 ikonen. Då hittar inte Windows .exe filen som ska starta spelet. Jag går då in och öppnar Auran\TRS2004 mappoen och upptäcker att installationen för SP2 tagit bort ett antal filer från mappen, däribland TRS2004.exe. Är det någon som vet varför det blir så här? Jag vill ju så gärna köra med SP2... Tack på förhand! / Joel |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Auran presenterar glada nyheter! | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 12 | 2004-01-16 15:28 |
Lite kortfattad info om vad Henk från Auran sa | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2003-08-13 11:29 |
Vilka saker finns i Trainz men inte i MSTS? | Olaf Lindström | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2003-02-09 17:22 |
Krokodoilen finns nu att ladda från Auran. | By Pell | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2003-01-11 22:18 |
UTC Patch släppt + Bonus [krokodil] | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 10 | 2002-12-21 12:06 |