![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]()
Hej!
Nu när en del personer har visat en del bilder på sina banor tänkte även jag visa 3 bilder nu i början på det jag håller på med till och från då jag inte håller med MSFS... Banan kommer inte att bli specellt lång runt ca 4 basebord men det kan ju räcka till det också.Mycke skog och berg och en del små byar samt trä industri kommer det att va är det tänkt har planer på att få klar den till senare i vår eller till sommaren.Är på basebord 3 nu för er som undar hur långt jag har kommit Mer bilder kommer när man har kommit längre... M.V.H Nicke! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Avregistrerad
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Ser otroligt fint ut Nicke_123[8D]!!
Keep Up The Good Work ![]() mvh Rodi |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Senior Member
|
![]()
Då har man kommit igång med trainz igen lite försiktigt...
2 nya bilder här nedan från projektet som går vidare. Ursäkta för bild kvalitén. M.V.H Nicke! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Nytt projekt startat idag | Kvarne | Landskapsdesign - Trainz | 4 | 2003-06-22 03:42 |
Midtown Madness 2 projekt (buss) | Mikael | Off-topic | 23 | 2003-05-03 11:15 |
Projekt Linx X2000 | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2002-06-03 18:44 |