![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#3 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
Det är 20w 50w istället för den "vanliga" 10w 40w som jag har i den! (har för mig det iallafall! ![]() Det rinner inte ut ur skruven i nedrekanten så jag kanske ska fylla på lite mer då eller?[8](är nära kanten det ser jag när jag lutar på moppen så rinner det ut!) PS. Oljan är samma som den vanliga oljan ja kört med innan förutom att jag numera då köpt en "för gammla motorer" enligt flaskan vilket ändrar viskositeten som jag skrev ovan! ![]() MVH: Olaf "vr98olli" Lindström ![]() |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Hur många av er får problem med er dator ibland? | LokKalle | Off-topic | 2 | 2004-02-27 22:33 |
Problem med AE | vl | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-12-06 11:03 |
Problem med Y2:an. | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 6 | 2003-11-25 15:51 |
Problem med att spara i RE | mikael512 | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-01-13 14:25 |
Problem med Trainz och gamla \Custom-mappen | agdor | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-07-16 22:20 |