![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Senior Member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej igen. Jo nu har jag testat den Österikiska bergsbanan. Hade svårt med att få igång den från Bve då filkatalogerna tydligen inte var helt kompatibla och jag saknar tillräcklig kunskap för att lägga dom på rätt sätt. Så jag testade det Bve Route Randomsizer och använde loket et11 och så här ser det ut. Dessvärre krashar bve 4 beta strax efter att jag tryckt in print screen men det är en liten skitsak. Om man kan titta sig omkring vet jag inte, försökte lite, återkommer om det fungerar. Vad som definift finns är config-inställningar som tyder på att man ska kunna det. Här är bilden!
![]() Inte alls så tokig grafik längre va? Gillar särskilt perongtaket som ser väldigt realistiskt ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Behöver hjälp med skalan. | Bengan | Landskapsdesign - Trainz | 19 | 2004-10-06 12:58 |
Jag behöver hjälp! Snälla hjälp mig! | ghost | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-05-12 19:06 |
Jag behöver hjälp med CDP | leoj | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2002-12-19 21:40 |
Jag behöver en gnutta hjälp | Cj | Off-topic | 0 | 2002-10-22 15:13 |
Håller på med en rutt och behöver lite hjälp | Yzerman | Trainz - Allmänt om Trainz | 12 | 2002-06-24 14:14 |