![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Tomas.
Du har inte lust att göra en variant av varje. En till 0,25 m/pixel. En till 0,5 m/pixel. och en till 1 m/pixel. Så får jag prova mig fram. Annars väger nog detalj nivån över mest, man får väl anstränga sig lite och försöka klippa annars. Kan inte det här med basemap, vara någonting att lägga upp på STW. Så att vi som inte är så hemma på att göra sådana kan ladda hem det hos er. Kanske får det någon att färdigställa en rutt. Edit igen: Storleken på 870x870 spelar ingen roll för mig. Skrev tidigare en ny edit strax innan ditt sista svar ovan. Bengan. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Jag behöver hjälp! Snälla hjälp mig! | ghost | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-05-12 19:06 |
Jag behöver hjälp med CDP | leoj | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2002-12-19 21:40 |
Jag behöver en gnutta hjälp | Cj | Off-topic | 0 | 2002-10-22 15:13 |
Behöver hjälp med installation av tunnelbane rutt | DV12 | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 9 | 2002-08-07 09:29 |
Håller på med en rutt och behöver lite hjälp | Yzerman | Trainz - Allmänt om Trainz | 12 | 2002-06-24 14:14 |