![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
När man tar en bild med teleläge krävs mer ljus än i motsvarande vidvinkelläge för att få samma slutartid. Användningsområdet för telezoom-läget blir således strakt begränsat. För att unyttja 10x zoom i nämnda olympusen tvingas du bära omkring på stativ så fort det inte är solsken.
____________________ ![]() / Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
![]() |
![]() |
#17 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Nu går det lite väl hårt fram.
Självklart kan man använda 10x zoom även utan solsken och utan stativ. Det som spelar roll är vilken ISO man använder. ISO 800 eller högre gör att det går alldeles utmärkt att använda zoom. ___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Jag behöver hjälp! Snälla hjälp mig! | ghost | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-05-12 19:06 |
Hjälp önskas av någon finländsk vän | MatsH | Off-topic | 7 | 2003-01-20 22:52 |
Får ja ingen hjälp får det bli så här...[Och nu bl | prymikom | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 24 | 2003-01-03 18:18 |
Nu har jag också en Digitalkamera! | Pson | Off-topic | 14 | 2002-10-10 08:48 |
Håller på med en rutt och behöver lite hjälp | Yzerman | Trainz - Allmänt om Trainz | 12 | 2002-06-24 14:14 |