![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#61 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Alltså... bilderna är jättefina men vad händer med banan? [8] Jag börjar bli lite less på bara att höra om vilka fordon som ska trafikera din bana. [B)]
Och dessutom så ser dessa lok ut som norska El 11/13 och inte som Rc. Tvivlar starkt på att det där är Aurans Rc... [8)] Ta nu inte illa upp av detta utan det är menat i all välmening! ![]() /Mohammad, RTS Trafik ![]() Dagens lunch består utav inlagd bäverpung med råttmos... |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2004
|
![]()
Hej elloken är av typ 1044 men jag har målat om dom till svenskt utförande.
Leopold. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Medlem
|
![]()
Hej håller på och bygger på banan en bild på den ombyggda bangården.
Ett malmtåg passerar en station. Leopold. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Ojojojoj va fint.
![]() bangården ser öckså bra ut. MVH Arvid ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Medlem
|
![]()
Hej idag så byggde jag vidare på banan.
Ett malmtåg draget av bergdala ståls diesellok 119 006-5 har gjort ett kort uppehåll vid en station. ![]() Ett avställt tmy lok som är i behov av renovering. ![]() Leopold. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej Leopold
Tycker du har lyckats mycket bra med din bana. Mycket lok och vagnar är det. Snart så kommer säkert resten. Eller hur. Fortsätt på inslagen väg. Med vänlig Hälsning Kalle KAH |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Medlem
|
![]()
Visst, fint gjort, men det kan jag dock inte säga om det nerklottrade TMY-Loket...
Du får gärna göra sådana saker som att "vandalisera" loken, men du behöver väl inte visa bilder på de? Mvh. Daniel Odlander ![]() Turn on your headlights If you don't like what you see - Turn them off! |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
STW-member
|
![]()
Bilder på nedklottrade fordon, oavsätt skapare, bör inte visas då detta bara skapar negativ syn på oss från de riktiga trafikutövarna.
/Lars ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Medlem
|
![]()
Instämmer till fullo med Daniel och Lars i båda ovan inlägg. Klottrarna som förstör lok och allt i vårat samhälle skall inte ha en chans att få gratis reklam på detta förnämliga Forum!
![]() ![]() ![]() Kalle KAH |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Jag har tagit bort mina bilder med nu...
/MVH Patrik |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Medlem
|
![]()
Hej förlåt det ska inte hända igen.
Leopold. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Medlem
|
![]()
Godtages av mig. Gör inte om det.
Med vänlig hälsning Kalle KAH |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Medlem
|
![]()
Hej idag byggde jag vidare på banan en bild på det som ska bli stambanan.
![]() Ett växellok växlar på bangården. ![]() En bild på kolgruvan ![]() Ett godståg draget av db120 gör ett kort uppehål på bangården. ![]() Leopold. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
God kväll..
Jag har ett litet tips till dig Leopold. När du arbetar med bangårdarna och vill ha elektrifierat, försök att göra detta med bryggor. Blir lite mer verklighetstroget... Detta är bara ett litet tips, självklart följer du ditt hjärta och bygger som du vill ha det. Erik Götborg, VD för RTS Trafik GYLLENE REGELN; Så som du vill bli behandlad, skall du också behandla dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Medlem
|
![]()
Hej ser det bra ut.
Leopold. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Mitt första tåg... | NFS polisen | 3D-design - Trainz | 6 | 2004-01-19 19:07 |
Hallå!!! [Vart är mitt inlägg någonstans?] | vfp420b | Off-topic | 3 | 2003-03-11 13:13 |
Mitt första 3D-objekt | Joel | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 2 | 2003-02-23 22:31 |
Kan man byta växel mitt i en aktivitet? | niofem | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2003-02-03 19:26 |