![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Detta är en av mina favoritgrupper...Fast man har kommit upp i ålder så lyssnar man på denna grupp ändå... Det är ju ingen ung grupp precis, utan dom har ju som alla vet hängt med ett tag...Det som man en gång har börjat lyssna på finns ju kvar... Jag har dessutom de flesta av deras skivor, ja, till och med om jag inte har alla....Jag hade de första skivorna på vinyl, men numera finns de i digital form... Dessutom avundas jag de som har kunnat köpa biljetter till denna föreställning..Tyvärr så missade man detta, men om man skall vara ärlig, så var det ticnet som blev överbelastat och sedan efter en timme så var det slut...Jag tror att 2 spelningar och kanske ännu fler hade de lätt sålt slut på... MVH Kenneth