![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej
Nu du Leonard och ni som väntat på Y1 1314. Kanske kan den finnas för hemtagning någon gång innan helgens slut. Eller i början på nästa vecka. Hälsningar LokKalle KAH |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Senior Member
|
![]()
Här på STW eller på Auran
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Hej holol
Det kan jag inte svara på exakt. Det är ju grabbarna på STW som fixar med det. Kanske på gestdisigners där min Y7 finns tillsammans med Mats Hemmings mycket fina tankvagnar. Du får hålla koll på forumet de närmsta dagarna så fixar det sig säkert om var du kan ta hem Y1 1314 med cab. Min första cab någonsin. Hoppas att caben skall bli kul att köra med. Man kan åka i förarhytten både baklänges och framlänges. Bara att byta med tangeterna alt-c. För övrigt så kan du åka med i de båda påstigningsgemaken och se dig omkring och som pasagerare finns en plats inne i pasargerarkupén så man kan se naturen susa förbi. Ha det så trevligt. Hälsningar LokKalle LokKalle KAH |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Det är ju helt fantastiskt, den Y1:an jag åkte idag till Mariannelund, kommer ut till spelet, TRS2004!
Bra jobbat LokKalle. ![]() ![]() M.V.H Tobias år 2004! ------------------------ snart blir min tågsida klar, adress kommer senare |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Senior Member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Nu är den klar för nedladdning. En helt ny modell av en Y1 med mängder av detaljer. I hyttvyn är dessutom hela inredningen av vagnen modellerad. Detta är en pärla bland modeller och en efterlängtad efterföljare till Y7.
Den går att tanka ner under STW Gästdesigner. Jag vill dock påpeka att detta helt och hållet är LokKalles konstruktion från början till slut. Enda lilla jag gjort är att korrigera lite inställningar i config, trimma in motorvärdena samt förpackat den. http://www.stw.se/guest_swe.html ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() /Mats ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
WOW!!!!!!
Den skal downloades og køres med, når jeg kommer hjem fra biografen! /Tom Vild med sporvogne - især Tvärbanan |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Hej
Kul att den blev omtyckt. Hade lite jobb innan jag kom så här långt. Fast vad gör det. Det är ju så himmla roligt. ![]() ![]() ![]() LokKalle KAH |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Senior Member
|
![]()
Det är snygga fototexturer[8D] men det ser lite konstigt ut i fönstren med ett träd där det int är ett träd t.e.x om man vill köra med det i stan
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
Reg.datum: May 2003
|
![]()
Instämmer med övriga talare. Y 1:an är kanonfin.
Mvh Bamse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Senior Member
|
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
|
![]()
Lokkalle! Du är min nya idol
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Y1 1314 extratåg | vfp420b | 3D-design - Trainz | 0 | 2004-06-07 21:04 |
Y1 1314 och Y1 1334 i Mariannelund | vfp420b | Off-topic | 4 | 2004-06-05 05:21 |
Fråga till lokkalle om Y1 1314 | Leonard | 3D-design - Trainz | 6 | 2004-05-13 00:52 |
Y1 1314 på gång nu | LokKalle | 3D-design - Trainz | 3 | 2004-05-04 18:50 |