![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#30 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
Ort: Vendelsö
Inlägg: 4 502
|
![]()
Tack Kenneth, härligt att det finns ideer!
Hade två eftersläntarbilder som ville med och en bild på lutningen i rutten... På bibanan kommer det som mest att vara 20 promilles lutning och på stambanan 13 promille, med undantag för ett kortare där det är 18 promille. Borde således inte vara några större problem att övervinna dessa lutningar, även om banan ändå kommer sätta förarna som kör "riktigt" på lite prov, eftersom lutningar upp o ner är varierat, då det är en verklig terrängmodell det kommer ifrån. I en annan tråd fick jag bra information om uppmärkningen av lutningarna oxå, så det ska finnas med skyltar på så rätt ställen som möjligt när rutten släpps. Ska faktiskt bli intressant själv att köra och utnyttja den informationen, tror jag... ![]() |
![]() |
![]() |