![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#46 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
40km
![]()
![]() |
#47 |
Medlem
|
![]()
Aaaahhhhhh Vill ha. Hur fick du till lutningen??????? (menar alltså bilden som visar hur mycket spåren lutar....)
![]() |
#48 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Programmet som visar lutning är MSTS Track Viewer, har för mig att du har det programmet, Pursche?
Finns att hämta här: http://www.trainsimfiles.com/products/ Här skrev vi lite om det, när det kom: http://217.197.57.186/forum/showthre...5&page=1&pp=10 |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Medlem
|
![]()
tack, min version på datorn var lite gammal men det borde jag ha kunnat räkna ut ändå....
![]() |
#50 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Hej Mazz.
Vilka fina bilder från din rutt. Blir helt enkelt förtjust i dessa mjuka landskap du skapar, inga skarpa kontraster i omgivningen. T.ex spåren och omgivande marktexturen,mjuka och glada naturliga färgtoner. Har en känsla att en och annan tomtenisse sitter och fnissar åt vad jag skriver.Hehehe,men det bjuder jag på. Hmm,förlåt en grym och oförskämd fråga??? ![]() Har du tänkt göra en liten reklamfilm från rutten,gjord med Fraps??? ![]() ![]() Mvh.bengt |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Hedersmedlem
|
![]()
hehe, tack Bengt...
![]() Film, nja kanske... har inte tänkt tanken, men man vet aldrig... å andra sidan ska väl rutten ut snart, så då kan ni filma själva... ![]() Byggt o gjort klart gantrysarna i området H2I. Var har jag i verkligheten varit och låtigt mig bli inspirerad? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Robban |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Medlem
|
![]()
med dej Robban..
Det ser ju likadant ut som det riktiga fotot i den tråden... MVH Kenneth
![]() |
#54 |
Hedersmedlem
|
![]()
Javisst är det Jordbro...
![]() På bilden, min tolkning av spår-området. Infarten och Jordbro station är inte alls samma, i övrigt tror jag det är i närheten iallafall... |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Medlem
|
![]()
Var hittar man T44 i TGOJ målning? Snygg rutt och kul idè för övrigt
Magnus |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
![]() T44 finns på train-sim.com, sök på T44 så finns den där. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Hedersmedlem
|
![]()
Poff...
Så va gantrysarna på plats då, härligt... Ganska pilligt att göra med de separata hållarna för bryggorna, men det blir trevligt... Tack Tjalle, för dessa vackra skapelser... ![]() Här är det stationen B4 som är på bilderna... Självklart är progress-listan nån sida innan i tråden uppdaterad några gånger... för den som bryr sig... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
"Tjockt najs!"
Ser mycket bra ut och man blir gladare för varje gång då progress-listan uppdateras ![]()
![]() |
#59 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2004
|
![]()
Jeg synes idéen din er genial, Mazz. Når den kommer ut så blir det rutebygging på meg, gleder meg allerede. Det er vel lov til å endre på terrenget?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Även om jag inte spelar MSTS så mycket, så tycker jag ändå att det är en mycket snygg bana.
![]()