![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Har uppdaterat progress-listan nu, sid 3 denna tråd.
Har ju haft rutten på alfa-test nu ett tag och har fått lite bra kommentarer från testarna, men småsaker mest. Den skarpsynte kan se att vägarna bockats av i progress-listan... det betyder dock inte att jag har varit duktig och lagt alla vägarna, utan efter resonemang med några av testarna så har jag kommit fram til att jag lämnar vägarna til er ruttbyggare att bygga, av följande skäl:
![]() Så, inte så jättemycke kvar nu, håller på med det lagom inspirerande att justera terrängen så "sågtänder" etc reduceras till rimlig nivå. Nä, ingen bild idag... kommer nästa gång... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Senior Member
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
|
![]()
det går framåt...
![]() Terrängjusteringarna pågår, himla pillergöra... Man blir inte helt av med alla skarpa kanter eftersom jag vil ha kvar banvallskänslan, men ambitionen är att bryta de värsta iallafall, sen får man dölja kant-effekten med vegetation eller kanske transfers... Några skärningar som är skarpa lämnar jag kvar, lämpliga att klä med sprängt berg, kanske... Bilderna här är från stationen B2, en enkel tvåspårs-station med två stickspår. Här är enda stället som jag faktiskt har ställt dit några fåtal byggnader och bakgrundsträd... Bara ta bort dom om det inte passar i din rutt... ![]() Progresslistan uppdaterad... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Mycket fint att arbetet fortskrider! Hoppas på att kunna sätta tänderna i denna rutt snarast!(med det inte menat att jag vill se ett hafsarbete vilket nog inte är något du skulle göra!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Senior Member
|
![]()
Jätte fint!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
|
![]()
Så är marktextureringen helt klar. Det som återstår är lutningsvisarna och en del av banan som inte är terräng-justerad än. Det närmar sig...
![]() Placerar en ny progress-lista här. EDIT: Byter ut progress-listan.... Nu är även terrängjusteringen klar... ![]() Senast redigerad av Mazz den 2005-10-28 klockan 01:42. Anledning: Uppdaterat progresslistan. :) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Hej Mazz!!!
Förlåt för att jag skriver "lite" otydligt,men jag blir så tårögd av dessa bilder ifrån rutten. Ser med stor förväntan till den dag den kan laddas ner. Jag önskar dig en trevlig helg(jaja och ni andra också,mummel mummel) Mazz. Mvh Traingoal |
![]() |
![]() |