![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Visa resultat för omröstning: Vann rätt låt i Eurovision Song Contest 2006? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
29 | 64.44% |
Nej |
![]() ![]() ![]() ![]() |
16 | 35.56% |
Antal röster: 45. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
Äntligen!
![]() Och självklart var man ju bara tvungen att ringa o rösta på denna helt sjukt grymma låt! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hårdrock äger!!
![]() |
#2 |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
![]()
Lordi Rules!
Rätt låt vann i år!
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Fast det hade varit kul oxå om Litauens psyskbrotts låt hade vunnit. Skönare lirare en flintisen i bandet har jag inte sett pålänge.
![]() Citat:
![]() Senast redigerad av Joel den 2006-05-21 klockan 21:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2004
|
![]()
Hej!
Jag tycker att finlands låt var den dåligaste låt jag någonsin har hört. Leopold.
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Får man poäng från nästan varje land som röstar så är det klart att rätt låt vann!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Tjaaa vad ska man säga? Lordi ägde alla andra totalt. Hoppas fler hårdrockare ställer upp nästa år! Så ska vi nog kunna få en riktigt trevlig rockfest
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Man kan väl vara hårdrocksfantast och ändå säga att låten var dålig? Jag är hårdrocksfantast och jag säger att det inte är en höjdare. Kanske man skulle kontakta Slipknot till nästa år, det hade kanske varit en höjdare..... Nej, tacka vet jag Blackmore, Status med flera från 70-80-90-talet.... MVH Kenneth
![]() |
![]() |
#9 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Hoppas Iron Maiden ställer upp nästa år. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]()
![]() ![]() Senast redigerad av Fredrik den 2006-05-22 klockan 22:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
jag är nöjd så länge Carola inte vann, iövrigt har jag inga kommentarer, då jag inte har sett en endaste sekund ifrån nått av detta spektakel
![]() |
![]() |
![]() |