![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
den har jag sökt efter med och y32 men har inte fått något svar den saknas för jag bygger en rutt halmstad-växjö
![]() |
#17 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Det perra53 vill är: http://www.e-buzz.se/forum/showpost....08&postcount=1 |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem
|
![]()
vill ha den med kan inte bygga i gmax eller vad det heter för jag är inte så bra
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Senast redigerad av tågfreak 96 den 2009-11-17 klockan 14:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Men då är det kanske bra att du lär dig då? Eller kanske fixar fram massor av ritningar, bilder osv så att någon faktiskt _kan_ bygga en Itino? ![]()
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem
|
![]()
jag har ritningar hemma och massor med annan fakta bla motorkraft hur många säten vilken motor
![]() |
#21 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Finns det något tåg som liknar Y31 till Trainz?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Jag ställde samma fråga som du. Mitt inlägg nr:13.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Tror inte att det gör det.
Jag har sökt med ljus och lykta på alla Trainzsidor som jag har hittat efter ett sådant, eller tillräkligt likt åtminnståne, för att kunna ev måla om, dock utan resultat hittills.
![]() |
#24 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Synd om det inte gör det. Kanske finns Italienska tåg som liknar då?
Oj, det såg jag inte. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Veteran
|
![]()
Har hittat italienska sidor som GARANTERAT (nästan) ingen annan har gjort, har även sökt på Turkiska, Kroatiska, dom flesta polska (ca 40 st), franska, portugisiska + alla normala kända och onormala okända sidor.
Ekan Senast redigerad av ekankal den 2009-11-17 klockan 20:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Jag upptäckte att jag hade detta tåg installerat i TS 09. Tycker det var ganska likt, vad tycker ni? Men det finns ingen mittenvagn, och det gör det väl på riktiga Y31? Man kanske kan använda någon mittenvagn från ett annat tåg om det behövs. Dessvärre kommer jag inte ihåg om jag har laddat ner det eller om det kommer från spelet från början.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Jag hittade ett bättre tåg som jag nog ska försöka göra en repaint på när jag får tid.
![]() Senast redigerad av Bombardier Train den 2009-11-17 klockan 20:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2006
|
![]()
Den på dom 2 första bilderna finns från början och heter något i stil med DB Desbiro. Men både fönster och fronten skiljer sig rätt mycket från en Y31.
Visa gärna en bild på den andra du hittade Bombardier Train. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]()
vet nån vart man kan hitta en sådan modell.
jag skrev ett inlägg om en modell på http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=25003 men jag h aldrig fått den att funger för att det fatts några kuider eller så kanse den ej är till trainz 2009 . jag mail till han som ha gjord den han sa det finns på hans hemsida men det jag ej hitt . Snälla hjälpa mig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Veteran
|
![]() Citat:
Bengan har redan gett dej all hjälp som går att få. Till och med han som har gjort tåget säger ju att ALLT finns på den sidan. Du får ta och LÄSA ALLT som Bengan skrev en gång till, och GÖRA allt som Bengan beskrev, steg för steg, men klarar du inte av det, så får du väl ladda ner ALLT som finns på sidan. Vill inte vara dryg, men det finns liksom ingen anledning att upprepa allt som Bengan redan har förklarat och beskrivit en gång (och lagt ner tid på att ta fram och skriva ner i flera inlägg till dej).
Ekan Senast redigerad av ekankal den 2009-11-19 klockan 03:29. |
|
![]() |
![]() |