![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
har gjort repaint på en Y1:a ska bara fråga om lov innan jag lägger upp
Senast redigerad av rac_hammer den 2009-11-05 klockan 21:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Du har inte funderat på att fråga INNAN du börjar? Det kräver ju en viss tankemöda förstås.
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
som sagt är ny på repaint och vet ej 100 vad som är tillåtet och ej ...därav bad jag om att de som vet skulle säga ifrån om det inte var okej nu vet jag och skall inte göra om samma misstag igen. och i övrigt gör jag inget medvetet fel så jag betakar mig att bli idiot förklarad i framtiden!
Senast redigerad av rac_hammer den 2009-11-05 klockan 21:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
Den får du av mig Vincent att tugga på!
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
här kommer två in-game bilder på mina två kreationer en sj-blå och en sj orange som jag skall lägga upp såfort creatorn gett sitt goahead
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]() Citat:
MVH
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Dittt inlägg förstår jag inte. Du har möjligen inte tänkt på att kreatören av Y1 skulle kunna säga nej? I så fall skulle texturmålaren ha lagt ner mycker arbete i onödan. Personligen tycker jag det är mer juste om mina kompisar frågar mig först om det är ok att ta med sig saker hemifrån mig än att komma efteråt och fråga om det var ok. Var det för svårt att förstå?. Det borde inte ställa krav på någon större tankemöda. Så var det Visent och inte Vincent. Det var inte många rätt idag...
![]() |
#9 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#11 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
En normal, berättigad tillrättavisning är det nog ingen som har något att invända mot. Men när du kommer med spydigheter som att folk inte kan tänka, eller försöker sänka ner någon till barnstadiet, då måste väl du som är så smart fatta att du får mothugg. Dessutom tycker jag att sådana låga spydigheter passar bättre i sandlådan än att komma från en vuxen man.
![]() |
![]() |
#12 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Men, hade denna kommunikation skett muntligt tror jag inte någon hade reagerat. Möjligen läser ni in mer än vad som egentligen står och det är då lätt att brusa upp. Oavsett, jag ska försöka använda ett språk som inte verkar stötande för de som har lätt att resa ragg. Jämförelsen barn och vuxna var inte menat som att vara oförskämd. Studier visar att det är först när man nått 25-årsåldern (varierar förstås) som man övergår från att tänka med hjärtat till att tänka med hjärnan. Altruister formulerar sina tankar övervägande med vänster hjärnhalva, dvs med hjärtat, medan de mer pragmatiskt lagda tänker med höger hjärnhalva där intellektet har sin hemvist.
![]() |
![]() |
#13 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Tråkigt att ni diskuterar om språk istället för 3-Design. Alla har olika förmågor att kunna skriva bra. Jag skulle tro att i forummet så finns handikappade med.
Så kan det kännas diskriminerade. Ber att ni slutar med språkdiskution. Jag själv är döv och har varit hörselskadad sen födsel.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2009-11-06 klockan 20:28. |
![]() |
![]() |