![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Hej emges!
![]() Jag håller på med SJ X12 Version 3 som jag går igenom mycket nogrant och ser så att ALLA saker ser bra ut. Och det ser inte fullt så bra ut i inredningen. Eftersom SJ X12 bara har en dörr(en på varje sida)per vagn, så blir det lite konstigt med inredningen.Gör jag om inredningen som jag skall göra nu med dörrarna på rätt ställe så sitter det tre säten i vägen. Och räckena på vadera sida om dörrarna sitter ju också fel. Jag vet att du inte håller på med MSTS längre men skulle du kunna ändra "lite" i inredningen så att den passar X12:an? Jag postar bilder när tåget är någorlunda klart. / Joel ![]() Edited by - Joel on 18 January 2003 15:53:31 |
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
!!! Varning till er som fotar i Stockholms T-bana | Kvarne | Off-topic | 44 | 2003-08-07 19:04 |
Konvertera från Trainz till MSTS, går det? | Pierre | Off-topic | 8 | 2003-03-04 23:18 |
Nu är min akt. färdig till JBJ | knasen | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 16 | 2003-01-31 14:05 |
Fråga till Emges | Trigger | Off-topic | 4 | 2002-08-18 15:12 |
Fråga till Emges [angående T44:an] | Zzarr | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2002-06-24 12:42 |