![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]()
Tjena Emges!!
Jag bara undrar om du fick min zip fil med mina Tkab ommålningar till mittlinjen som du kanske kunde få igång åt oss?? Mvh:Trigger högsta hönset i VTKAB |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Senior Member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Nej, jag har inte någon möjlighet att hjälpa till med det just nu. Bara lägga upp sånt som är packat och klart. Det finns kanske någon här på forumet som kan fixa det för er.
/Mats ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Senior Member
|
![]()
Okej då får jag fråga er andra på forumet. Jag har en färdig målad mittlinjen målning (TKAB) som många visst vill ha. Men det är så att jag döpte om vagnarna och loket till te x tkab_rc o.s.v samt skapade en consist men sen när jag skulle starta den så gick det inte utan jag fick upp ett felmedelande om att spelet inte hittade filerna. Om någon vill försöka sig på det och se till att tåget fungerar så hör av er till mig på fbk_peter@hotmail.com så skickar jag över zipfilen så snabbt jag kan.
Mvh:Trigger högsta hönset i VTKAB |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej Trigger!
Har just skickat tillbaka mittlinjen till dig. Du hade missat att döpa om på ett par ställen. Väldigt lätt att missa nått ställe, och sen har man fibblat så mycket med filerna, att man inte hittar felet själv! ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Senior Member
|
![]()
Fick du mina färdiga filer igår Emges dom som är redo att laddas ner??
Mvh:Trigger högsta hönset i VTKAB |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Ska resa till Polen v.45! Fråga om bilder.... | Olaf Lindström | Off-topic | 5 | 2003-10-27 16:27 |
Nu är min akt. färdig till JBJ | knasen | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 16 | 2003-01-31 14:05 |
Till emges | Joel | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2003-01-18 16:46 |
Fråga till Fredrik! / Zzarr | Zzarr | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 14 | 2002-07-22 21:12 |
Liten fråga till Bobjörk och/eller HP... | Jocke | Off-topic | 7 | 2002-07-13 23:27 |