![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2010
|
![]()
Det kommer att komma bilder under veckans gång håller på att finjustera omgivningen runt om all räls ,stationer och lite till
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Så med andra ord kanske vi ska vänta med att ladda ner det tills du fixat till det - vad det nu är du fortfarande finjusterar? Lägger du då upp en nu version, eller?
Hälsningar
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]()
Kollade den.. och den sträcker sig över en massa boards.... och jag som bara använder ett board..
MVH /Stina-Märklinist & fåtöljrallare! Senast redigerad av stina den 2011-03-26 klockan 23:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
jag byter ut lite spår och fixar till mina växlar , samt lägger till mer objekt ut med spåren de ställen som innefattar räls och el ledningar samt vägar, kan ta ett litet tag men , jag jobbar på för fulla muggar när jag får chansen till det!
är nybliven förälder men ska fixa till det så snart jag kan. // kustpilen |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
här kommer några bilder från rutten, så som den ser ut i dagens läge ,det finns fler bilder under min första test.
//kustpilen// |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
här kommer fler bilder!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2009
|
![]()
Banan går inte att lägga in på CMP? Det verkar som den har något fel banan så testa lägg in den igen
![]()