|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2003-03-04, 18:35 | #1 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
Hyllning till...(många iallafall!) =)
Hej!
Jag vill säga ett JÄTTESTORT tack till alla er som gör MSTS bättre på något sätt! En liten lista: Hawk - För den underbara rutten KMJ(körde den idag för första gången!) Wase - För den häftiga rutten SLT! Pierre - För alla rutter han gjort!(särskilt Number one tram route) Mazz - För den fina rutten han bygger på! *LÄNGTAR* Bobjörk - För den fina rutten han bygger på!(ska bli kul att köra Y1!) Torpal - För rutten han bygger på!(fin rutt som blir bra till Y7!) Och alla andra som jag missat säger ja så här till: Jag gör ju själv rutter i RE och vet hur tidskrävande det är så ni ska ha ett stort tack för vad ni gör. TACK ALLA! MVH:Olaf (olis) Lindström Edited by - vr98olli on 04 March 2003 19:47:57 |
|
2003-03-04, 19:33 | #2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Det där handlade mest om rutter, så jag fyller i lite.... Stort TACK också till alla som gjort objekt, tåg och annat till MSTS!
Nämner jag inga namn, så glöms ingen bort. Tack alla! http://pirpen.cjb.net/ |
2003-03-04, 19:38 | #3 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Jag skulle också vilja tacka allihopa som gör tåg, rutter, objekter osv. Utan er så skulle det bli rätt så tråkigt att bara spela med orginalrutter,tåg osv.
/Henrik |
2003-03-04, 19:53 | #4 |
Senior Member
Reg.datum: Jul 2002
|
Jag innstämmer totalt! :-)
KAlle |
2003-03-04, 20:38 | #5 |
Medlem
|
Tack alla som gör objekt/tåg/rutter till MSTS, det gör det så mycket roligare! Det är självklart till alla som gör utländska saker till MSTS då det inte skulle vara roligt utan Amrikanska rutter, Tyska Rutter etc... TACK ALLA SOM GÖR SAKER TILL MSTS!!!!!
MVH Dson i Sandviken. VD för VBK-Tåg AB |
2003-03-04, 23:46 | #6 |
Member
Reg.datum: Jan 2003
|
När vi nu är i tackningstagen skulle jag vilja tacka alla på forumet för den trevliga och generösa stämningen som råder här. Det låter kanske fånigt, men detta är inte alls självklart. Är själv sedan många år en stor flightsimentusiast och saknar ett bra svenskt forum här. Är medlem i ett norskt forum (flightsim.no) och här råder ibland en ruggig stämning - kommer man med en inte alltför initierad fråga ( med andra ord; är man inte yrkespilot) så blir man ofta verbalt halshuggen. Här däremot kan man få lov att vara hur mycket nybörjare som helst och räkna med trevliga, tålmodiga och initierade svar. Det tycker jag är jättebra!!!
Ola Norrby |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Bilder på min rutt LBJ (obs, många bilder!) | Deskgrunt | Landskapsdesign - Trainz | 53 | 2005-07-13 15:31 |
Sökes: BETATestare av ny aktivitet till NDK 4.03! | Dson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-09-30 18:40 |
Hjälp med testning till ny aktivitet i KMJ | sober | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2003-07-27 04:01 |
ladda ner lok till demon | DV12 | Trainz - Allmänt om Trainz | 7 | 2002-06-03 16:03 |
Auran Paint Shed till msts | Fredrik | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2002-05-30 23:26 |