![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Här kommer ett till inlägg som jag fått per mail p.g.a att forumet har lite problem.
Hej Jag kan inte hitta activity editorn ! Jag gjorde en full installation av MSTS. Enligt manualen ska editorn finnas på start - MS Games - och så vidare... men installationsprogrammet la inte upp nåt under microsoft games. Har givetvis också kollat i katalogen men jag hittar inget där heller. Vad heter filen som startar editorn ? Finns det möjlighet att ladda ner den separat ? Stefan |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Editor = "C:\Spel\Microsoft Games\Train Simulator\launcher.exe" -runeditor
TroubleShooter = "C:\Spel\Microsoft Games\Train Simulator\launcher.exe" Starta spelet = "C:\Spel\Microsoft Games\Train Simulator\launcher.exe" -rungame OBS! Spel kan du behöva byta ut mot ex. Program el. Program Files Robban |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Gårdagens bilder ligger online | Pson | Off-topic | 0 | 2002-12-02 07:54 |
Bildgaleriet ligger nere. Posta här. Bilder saknas | DJTimboy | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 80 | 2002-11-05 19:48 |
Vilken station bor du vid eller ligger närmast dig | Trigger | Off-topic | 23 | 2002-10-29 16:31 |
Ligger Dot.nu nere hos er med? | Mson | Off-topic | 3 | 2002-06-17 09:31 |