![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Försökte ladda ner pressbyrån nyss på hemsan. Vart hänvisad till aurans hemsida och där så fick man inte ladda ner den för att man var tvungen att ha ett "first class konto". Är det så illa?
/Blappe |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hmm...nej det ska räcka med att man har registrerat sitt exemplar hos Auran.
First Class gör bara att det går fortare att ladda ner, dock inget måste. /Fredrik Forumvärd |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Det trodde jag med. Jag kan logga in men den säger att jag saknar behörighet till dom arkiven när jag ska ladda ner det. mysko...
/Blappe |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
OK. Har löst det efter att ha messat Auran och donat. Men ska det verkligen va så krångligt att när man väljer vilka filer man ska DL:a att man måste klicka i download i listan man får efteråt för att verkligen få ner filen.
/Blappe |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Pressbyrån och luftledningar?? | tagmupp | Trainz - Allmänt om Trainz | 5 | 2004-05-01 13:23 |
Pressbyrån kan nu hentes på DS | tom-sa | 3D-design - Trainz | 3 | 2003-05-06 15:52 |