![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Junior Member
Reg.datum: Apr 2004
|
![]()
Har försök att ladda ner pressbyrån-huset från stw men det går inte gör jag något fel.
Hur får man luftledningar mellan stollparna? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Jag gissar att du kan få de bästa svaren om du först kortfattat beskriver hur du gör och vad som händer när du försöker ladda ner Pressbyrån. Att bara skriva "det går inte" ger inga ledtrådar alls för felsökning. Fick du t.ex. några felmeddelanden? Läs också diskussionstrådarna ang. installation av .CDP-filer samt Trainz FAQ (Vanliga frågor). Där hittar du många tips för felavhjälpning. Hälsn. TP |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Junior Member
|
![]()
På BHJ sida klicka jag på Pressbyrån i rutan för det jag behöver för BHJ. Då öppnar sig en ruta som heter "Trainz Helper" Med rubriken Trainz Dowlod Helper och progress ruta. Efter ett tag så står det i inforutan längs ner nånting om att den inte finns hos dom och att "nothing to download"! jag har registrerat mig och configurerat in informationen från "Planet Auran".
Om jag nu skulle ha laddat ner filen(för jag har försökt rätt så många gånger), var skulle den finnas i byggnations delen?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Hej tagmupp!
Pressbyrån er en del af en pakke med svenske veje og objekter, som du kan finde her: http://trainz.luvr.net/projects-maintview.php?pid=655 ![]() /Tom Vild med sporvogne - især Tvärbanan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Junior Member
|
![]()
Har laddat ner det nu! Men det står något om sp3(står för service pack 3 och man måste ha det för att få det att funka va??), vart kan man ladda ner det någonstans?? jag har letat, men troligtvis på fel ställe!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
STW-member
|
![]() Citat:
SP3 = Service pack 3 för den ursprungliga versionen av Trainz. UTC = Ultimate Trainz Collection. Efterförljaren till Trainz. TRS = TRS2004 den nuvarande versionen av Trainz. ![]() Janne Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Luftledningar | gec44-9w | Landskapsdesign - Trainz | 2 | 2004-08-10 22:36 |
Perronger?? Luftledningar?? | tagmupp | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2004-04-27 17:01 |
Pressbyrån | Blappe | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2003-06-27 00:26 |
Pressbyrån kan nu hentes på DS | tom-sa | 3D-design - Trainz | 3 | 2003-05-06 15:52 |