![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]()
Hej!
Jag jobbade lite på min rutt idag och när jag försökte placera ut en liten bro där spåret skall gå över en väg sket det sig helt! ![]() ![]() /Johan |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Hmm... Hur menar du med "for bort"?
När du gör tunnlar, så måste man ju trycka på "V" för att marken ska bli till hål... Samma sak om du vill få tillbaka det... Håll kurson över det "trasiga" stället och tryck "V". Pass på, för den växlar snabbt... men, så får du tillbaka marken i den situationen. Det hål som du gjort sen för tunnelmynningen, lappar du igen med en tunnelportal samt transfers, men det står ju beskrivet i guiden. Eller är det av annan karaktär som market "har farit" iväg? ![]() LLJ forum: http://forum.wendel.nu/viewforum.php?f=14 |
![]() |
![]() |
#3 |
Senior Member
|
![]()
Tusen tack Mazz, det hjälpte!
![]() ![]() /Johan |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Behöver hjälp med skalan. | Bengan | Landskapsdesign - Trainz | 19 | 2004-10-06 12:58 |
Jag behöver hjälp! Snälla hjälp mig! | ghost | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-05-12 19:06 |
Jag behöver hjälp med CDP | leoj | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2002-12-19 21:40 |
Jag behöver en gnutta hjälp | Cj | Off-topic | 0 | 2002-10-22 15:13 |
Håller på med en rutt och behöver lite hjälp | Yzerman | Trainz - Allmänt om Trainz | 12 | 2002-06-24 14:14 |