![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]()
Hej!
Jag skulle gärna vill ha lite länkar/tips till smalspårs tåg. Så om du känner till någon/några bra sidor där lok och vagnar finns för smalspår skriva gärna adress till dom här ![]() M.V.H Nicke! |
![]() |
|
![]() |
#2 |
STW-member
Reg.datum: Nov 2002
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
LLJ, Jag är 99% att han inte vill ha sådana länkar!
![]() Han har skrivit det i Trainz tråden så han vill nog ha materiell till spåren i Trainz så att säga... PS. Bor du i närheten av Ohsabanan eller har du åkt där!?[ ![]() Olaf Lindström, Olis |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]() Prova att söka på DS med sökorden narrow eller gauge så får du lite träffar. Sök även i Aurans forum så finns det flera trådar som hänvisar till olika sidor. Då jag provade på DS vart det inte så många vagnar eller lok som träffar, med i forumet blev det 772 träffar på "narrow gauge". I några av trådarna borde du hitta material. Lycka till i sökandet ![]() ![]() Roger |
![]() |
![]() |
#5 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Smalspår,
alltså smalare än 1435 mm. Det smalaste är väl då 600 mm. Då finns ju http://www.mbanfield.pwp.blueyonder....m_content.html och http://www.ffestrail.co.uk/downloads_for_trainz.htm och http://www.trainzone.co.nz/logging.htm. Vad gäller 750 mm, 802 mm, 891 mm, 1000 mm och 1067 mm så finns säkert en del på "Nätet". LAn |
![]() |
![]() |
#6 |
Senior Member
|
![]()
Det sämmer Olis
![]() Men tack ändå LLJ! Jo ra Rojje visst fanns det en del på aurans forum ska gå igen det lite mer imorrn ![]() Tack för länkarn hörrn man har ju hittat lite nytt ikväll iaf fortsätter att kolla mer imorrn man måste ju prova det man har laddat hem också ![]() ![]() ![]() M.V.H Nicke! |
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]()
Nicke_123, prova även denna sida, Trainz-online, där det finns fullt med Trainzlänkar. Några borde ha smalspårsobjekt.
Prova också The Prowler´s Den som bara har smalspårsgrejor. ![]() Roger |
![]() |
![]() |
#8 |
STW-member
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej Nicke.
Jag uppfattade frågan mer som en fråga om var att hitta bilder på förebilder att göra modeller till Trainz ifrån. Olli, Jag är webmaster för Ohsabanans hemsida. /Lars |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Smalspårs ritningar? | micke321 | Off-topic | 0 | 2004-04-08 19:20 |
Sökes: Aktiviteter till VHJ | Dson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2004-01-17 10:37 |
Lampor som lyser på natten sökes! | Olaf Lindström | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 1 | 2004-01-11 12:46 |
Översättningsprogram sökes!?! | Nicke_123 | Off-topic | 11 | 2003-11-25 13:28 |
Lokförare Sökes! | Dson | Virtuella Tågbolag | 4 | 2003-05-10 11:43 |