|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2004-01-13, 20:15 | #1 |
Junior Member
Reg.datum: Sep 2003
|
Hjälp med nedladdning av lok och vagnar!
Hej när jag skall lägga in nedladdade lok och vagnar får jag inte dem att fungera. de finns i mappen trainsets men de verkar inte funka vad gör jag för fel? Måste man separera vissa filer till andra mappar eller? Är inte så hemma på detta så jag skulle gärna vilja ha hjälp med att få dessa att fungera. Har bla laddat ner TMY och T66 och pass80 och RA + pass och inga av dessa får jag att fungera. Men ibland har det bara funkat av bara farten men vet inte i såfall vad jag har gjort til skillnad när jag inte får det att fungera
Med vänlliga hälsningar TågRoger Svara gärna på: trogerjpetersson@hotmail.com snarast! Hej jag gillar tåg! |
|
2004-01-14, 22:32 | #2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
Hej!
Du måste antagligen skapa consist genom Activity Editor för att tågen ska vakna till liv. Kolla MSTS-Akuten där står det hur man gör. MVH TOTTE "TROLLHÄTTANBYGGARE" |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Hjälp med nedladdning av lok och vagnar! | Tågroger | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 5 | 2005-01-03 01:14 |
Har någon annan problem med nedladdning från DS. | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 14 | 2004-11-07 17:13 |
Jag behöver hjälp! Snälla hjälp mig! | ghost | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-05-12 20:06 |
Är det någon av desa vagnar som inte finns till TS | Olaf Lindström | Off-topic | 0 | 2003-03-23 12:47 |