![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Och för er som vill veta så är kameran beställd hos www.cyberphoto.se . Mvh Mohammad Mafiha i Gävle, Sätra Vice VD för RTS |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Härligt Clinton, ska bli kul o sticka ut å plåta bussar å tåg i Gävle sen
![]() Ska själv beställa en Canon Powershot A60 med 128 mb minneskort, ser det ut som. MVH Daniel, fyller 14 30 Jan ![]() ![]() VD för UBOPGE |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Nu har jag kameran, är i skolan och fotograferar just nu. Ska bli mycket tåg och bussbilder för min del. Då jag är i skolan som sagt så kan jag inte ladda upp bilder.
Mvh Mohammad Mafiha i Gävle, Sätra Vice VD för RTS |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Avregistrerad
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Trevligt Clinton, lycka till med din nya kamera
![]() mvh Rodi ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Fredrik: Vad har du betalat för EOS:en? Jag funderar också på en sån.
/Viktor ![]() Min hemsida med tågbilder: http://w1.500.telia.com/~u50025335/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
11.495:- med Lens kit.
Canon har dock stora problem att få fram kameran konstigt nog. Alla billiga siter (kollade via pricerunner.se) har slut på den så det fick bli ett lite högre pris för att få den direkt. ___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Coolt med EOS! Den nya S80 med 8.0 Mpxl och ca 8x optisk zoom verkar inte heller dum. Canon är helt klart på topp... [8D]
____________________ ![]() / Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
![]() |
![]() |
#9 |
Senior Member
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Jag har också köpt en EOS 300D, och den funkar fin fint!
Rekomenderar den starkt, oh Fredrik, du betalade ett relativt lågt pris mot vad jag betalade för ett tag sen! [} ![]() ![]() _____________________ Kalle |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Mvh Mohammad Mafiha i Gävle, Sätra Vice VD för RTS |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Köpt en kamera jag med idag.. Det blev ett stycke Olympus C-740...
Är enså länge mycket nöjd med den ![]() //MVH John http://prymi.net "Att tala innan man tänker är som att torka sig i röven innan man skiter" |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Åhoj
Har också en Olympus. Dock bara en med, som det står "C-350 Zoom". Prymikoms verkar vara en formel 1? Fast jag är nöjd med min. den tar bra bilder. Det säges att man inte behöver ha mer än 3-3,5 milj.pixt. såvida man inte skall skriva ut stora plancher. Min skrivare tar bara A4 format som mest. LokKalle KAH |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Hjälp med val, kamera eller Modelljärnväg!? | Dson | Off-topic | 14 | 2005-01-17 16:20 |
8 bilder tagna av mig och min kamera! | DJ Clinton | Off-topic | 2 | 2004-06-15 18:51 |
kamera | Hawk | Off-topic | 22 | 2004-03-20 10:53 |
T44 blå online också... | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2002-10-08 18:53 |