|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2004-03-11, 22:11 | #1 |
Junior Member
Reg.datum: Aug 2001
|
BHJ start problem ?
Hej efter 3 år med MSTS tjatade grabben till sig TRS04 ;-(
Han vill BYGGA järnvägar! Men jag har laddat ner BHJ 1.1 och fick först använda fixen för att kunna hitta den MEN sedan när jag ska starta så får jag följande felmeddelande ---- "Some custom content used in this map is not installed on your computer. This may cause unexpected behaviour Load the map anyway. Download missing assets now" ---- Har kört ALLA filerna på BHJ sidan, de flesta 2 gånger. Är det iallafall något jag missat eller måste jag köra fixen jämt när jag laddar in något. BTW "Download missing assets now" funkar alltså inte heller. Däremot går det än så länge ok med "...anyway" MVH /Peter |
|
2004-03-11, 22:13 | #2 |
Admin & STW-member
|
Det finns en liten bugg i TRS som gör att den vill ha själva rutten. Den fattar inte att det är rutten man försöker starta så det är inget som saknas hos dig. Flera andra har påpekat detta också...
___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
2004-03-12, 04:05 | #3 |
Junior Member
|
Tackar Fredrik
Jag försökte faktiskt leta, dock bara 1 månad bakåt MVH /Peter |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
2st problem. Någon annan med samma? | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2004-06-30 20:38 |
Problem med fil | Mulle | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2004-06-29 00:08 |
Svårlöst problem [256-color-mode] | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-10-12 21:20 |
Simulator Problem | gsmalbin | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2002-09-18 21:12 |
Problem med Trainz och gamla \Custom-mappen | agdor | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-07-16 23:20 |