![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
1. jag kan inte göra någon Aktivitet på någon rutt nu ! saknar en fil som heter "RC BLÅ 3B7 Bistro A7B7.CON" Är det någon som har den ? 2. vad ska jag göra ått mina aktiviteter ? ska jag ta bort alla mina själv gjorda aktiviteter ? kommer inte in i Editors&Tools längre ! vad ska jag göra nu ? Tack för dom förra svaren ! hälsningar Stefan Lindmark i Gävle Stefan Lindmark i Gävle |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
´Vad händer när du försöker starta E&T?
MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE Turn on your headlights If you don't like what you see - Turn them off! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Du har installerat VHJ eller hur?
Prova att ta bort alla aktiviteter till den manuellt: 1. Öppna mappen C:\Program\Microsoft Games\Train Simulator\ROUTES\VHJ\ACTIVITIES 2. Flytta eller ta bort alla filer i den mappen till en annan mapp. (Flytta är att föredra om du vill flytta tillbaks dom.) 3. Öppna sedan mappen C:\Program\Microsoft Games\Train Simulator\ROUTES\VHJ\SERVICES 4. Gör samma sak som under punkt 2. 5. Öppna sedan mappen C:\Program\Microsoft Games\Train Simulator\ROUTES\VHJ\TRAFFIC 6. Gör samma sak som under punkt 2. 7. Om du flyttar filerna, tänk på att för enkelhetens skull lägga dom i olika mappar så att det blir lättare när du ev skall flytta tillbaks dom. Det blir sas lite lättare att veta vilka filer som skall till respektive mapp då. ![]() 8. Om du vill ha kvar alla aktiviteter finns en lista här som skall innehålla alla lok och vagnar man behöver för att få VHJ att funka med dom medföljande aktiviteterna. I samma tråd finns mer info om detta. ![]() Om du gjort egna aktiviteter till VHJ, se till att i sådant fall göra som punkt 2 så att du inte raderar dina egna. ![]() Mvh, R o g e ® Moderator Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Svårlöst problem [256-color-mode] | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-10-12 20:20 |
Problem med Norton Antivirus 2004 | Rogge | Off-topic | 5 | 2003-10-09 11:45 |
Problem med att spara i RE | mikael512 | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-01-13 14:25 |
Sjukt skumt problem | Southpole | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2002-08-14 06:59 |
Problem med Trainz och gamla \Custom-mappen | agdor | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-07-16 22:20 |