![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Är det någon som har några aktiveteter till jbj och kmj routen
som dom vill dela med sig .Eller någon bra site bortsett från purses som man kann ladda ner några .Jag har svårt för att göra egna,är så dålig på engelska. Taksam för svar. Smajlet |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Senior Member
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Varför skrev du tre likadanda topics?
I övrigt har jag inte några acts. |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Hej...! Jag har ett par aktiviteter för KMJ!
Dessa är för Snabbtågen AB X2000. http://w1.132.telia.com/~u13210856/MSTS/ Ladda hem dessa filer: Aktivitets_bugg_fix.zip Readme.txt X2000 510.apk X2000 nr. 515.apk X2000_Metallic.zip Du måste ha X2000 Metallic installerat eftersom Snabbtågen AB kör med det. Sedan ett programm som fixar en aktivitetsbugg i Train Simulator. Och till sist aktiviteterna! ![]() Med vänlig hälsning: Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Hej och tack för svaren.
Först ett svar till Zzarr.Jo när jag skulle skicka min fråga så fick jag ett felmeddelande att det inte gick att uppdatera sidan, därför tryckte jag OK igen och igen.Så derför blev det tre inlägg.Tyvärr inte min mening. Så till Pson så tackar jag för din givmildighet. MVH smajlet Smajlet |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Jag behöver hjälp! Snälla hjälp mig! | ghost | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-05-12 20:06 |
Hjälp önskas av någon finländsk vän | MatsH | Off-topic | 7 | 2003-01-20 23:52 |
Får ja ingen hjälp får det bli så här...[Och nu bl | prymikom | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 24 | 2003-01-03 19:18 |
Hjälp! [Behöver instl. hjälp efter formatering] | Yzerman | Off-topic | 16 | 2002-10-09 18:09 |
Hjälp mig finna denna rälsbuss. | Trigger | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2002-07-13 01:38 |