![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2004
|
![]()
Hej. Har försökt att hämta hem lok o vagnar från Tranz. Men jag får ikoner till skribordet, och när jag klickar på dessa, så får jag fram detta, sen trycker jag på extr. Men jag får inte detta in i själva trainz simulatorn.
Finns det någon som kan hjälpa mig med något råd, hur jag skall göra?? Bjrn lb |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2004
|
![]()
Du ska ta bort filen som heter world_dispatcher_cache.chump eller något sådant.
Filen hittar man om man installerat som vanligt under C:\program\auran\TRS2004\cache något sådant i alla fall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Gå till denna tråd, läs och ladda ner "trsfixer" så löser det sig nog.
http://msts.e-buzz.net/forum/topic.a...Terms=trsfixer Göran. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
vad lastar dessa Ucs vagnar? | Tomas | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2004-01-05 21:57 |
Är det någon av desa vagnar som inte finns till TS | Olaf Lindström | Off-topic | 0 | 2003-03-23 11:47 |
Bildtråd (Endast bilder på orginallok och vagnar) | Dson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 37 | 2003-01-31 19:44 |
Jag såg Orient Express vagnar i Gävle! / Zzarr | Zzarr | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 5 | 2002-06-25 17:09 |