![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Member
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Det har hänt något frkutansvärt
med mitt TRS2004[:0] När jag installerar om hela programet accepterar den inte ![]() här är problemet ![]() Vad kan detta bero på behöver jag justera något?[:I] |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Inte för att vara elak men att börja med att justera bilden så att vi andra ser vad du får för felmeddelande vore nog det bästa för jag ser inte alls vad det står...[8]
___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Member
Reg.datum: Jun 2004
|
![]() Citat:
jag bör göra det Men här riktiga beskrivningen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Det är helt omöjligt att se vad som står.
![]() M.V.H Tobias år 2005! ![]() ------------------------ Kolla gärna på min fotosida, där jag har samlat lite tågbilder: http://medlem.spray.se/tobiasja8/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Glenna: håll nere Alt samtidigt som du trycker PrintScrn så tar man en skärmdump endast av den aktiva dialogrutan. Då bahöver du inte förminska och texten syns bättre.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Stort problem med STW 2005 | Mange | Trainz - Allmänt om Trainz | 7 | 2004-12-25 17:49 |
Stort problem med trainz! Behöver hjälp! | Kvarne | Trainz - Allmänt om Trainz | 26 | 2004-01-15 09:46 |
Svårlöst problem [256-color-mode] | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-10-12 20:20 |
Panik! Hjälp sökes akut! Stort MSTS-Problem! | Kvarne | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2003-04-21 14:47 |
Problem med Trainz och gamla \Custom-mappen | agdor | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-07-16 22:20 |